Ako motivovať svojich klientov vo fitness
Business,  Lifestyle

Ako motivovať svojich klientov vo fitness

Ste fitness tréner, ktorý sa snaží dosiahnuť výsledky u svojich klientov, či už športových alebo váhových? Motivácia je pri diéte a športe zásadná, vnútorná motivácia každého klienta zapáli najväčší oheň, ale aj vonkajšia motivácia z Vašej strany môže veľmi pomôcť, preto sa v dnešnom článku pozrieme na niekoľko tipov, ktoré ako fitness tréner môžete využiť a prinesú výsledky nielen u Vašich klientov , ale aj u Vás, pretože spokojní klienti s výsledkami sú tou najlepšou možnou reklamou pre Vás.

Spoločná skupina

Prvým tipom je založenie spoločnej skupiny, spoločného chatu na sociálnych sieťach, kedy Vám klient nebude písať iba možné termíny spoločného tréningu, ale bude Vám posielať fotky svojich jedál, svojich aktivít mimo posilňovania, bude sa zverovať so svojimi pocitmi, Vy mu naopak budete posielať motivačné fotky, tipy na zdravé desiaty a pod. Každý je rád členom nejakého tímu a pokiaľ budete parťákom, ktorý „vždy podrží“, Váš klient bude stále motivovaný.

Denník cieľov

Druhým tipom je denník cieľov, nemusí sa vyložene jednať o denník (aj keď taký denník pôsobí veľmi pekne), postačí papier, na ktorý budete písať ciele svojho klienta, ale aj dosiahnuté výsledky. Môže sa jednať o ciele váhové, ale aj o ciele športové. Po nejakej dobe, keď sa klientovi môže zdať, že sa nikam neposunul a tréning nemá cenu, sa môže pozrieť na svoj denník, keď uvidí obrovský pokrok a to ho opäť nakopne.

Sľúbená odmena

Svetlo na konci tunela je najväčšou motiváciou a taká sľúbená odmena za dosiahnuté výsledky bude Vášho klienta zaručene motivovať, ani nie toľko odmena ako taká, ako ten pocit, že to naozaj dokázal a že Vás nesklamal. Akú odmenu mám na mysli? Nebojte, postačí aj malá drobnosť, napríklad obľúbená zmrzlina alebo trofej (ktorú možno zaobstarať do sto korún v športovom obchode).