Prevádzkovatelia veľké e-shopov si veľmi dobre uvedomujem, že nový zákazník stojí mnohonásobne viac než udržanie stáleho. Ak ste sa rozhodli „nakopnutie“ biznis a maximalizovať zisk, držte sa Nasledujúci pravidlámi. Prezradíme vám, Ako sa správa a KÉ opatrenia urobit, aby sa k vám zákazníci radi vracali a na Konkurencia ani nepomysleli.
1. Začnite používať CRM systém
Pri budovaní pevnej základni verných klientove Bude potrebovať sofistikované nástroje, pomocou ktorych získate prehlad a absolútnu kontrolu nad vsetkym kontakty, zákazky a projekty. Rovňák Ako využívate pre riadenie projektov softvér s priateľským GUI, nepodceňujte tento aspekt ani pri výbere CRM Riešenie – preferujte systémy s prehľadným užívateľským rozhraním a funkciám pre efektívnu správu kampaní.
Dobrá správa je, že kvalitný aplikácie pre customer relationship management nemusí vyjst draho. Vyskúšajte napríklad oblubene český CRM systém zadarmo – eWay-CRM.
2. Vytvorte vernostný program
Zákazníci milujú, ked je niekto odmení za pravidelné nákupy. Ak ste ešte nespustili vernostný program So zaujímavým bonus, máte najvyššia čas to napraviť. Predpokladom úspechu ŠÚ jasné a jednoduché pravidlo. A samozrejme zacielenie na skupinu, Ktory potrebujete osloviť.
3. Pravidelná porcie newsletterové
Ak má u vás zákazníkov nakupovať pravidelne, musíte sa mu Priebežná pripomína. Zďaleka najlepším sposobom je newsletter – e-mail s novinkami. Podmienky je, aby zákazník súhlasil so zasielaním. Informujte iba o akciách a zľavách, ktore by dotyčného Skutočne mohli zaujať. Pripravu vám uľahčí CRM riesenie.
4. Zlepšíte komunikáciám na vsetkych frontoch
Balíček bude Mať Meškanie? To sa moze stať každému a zákazník to iste pochopí. Ale musíte ho včas uvedomiť a ospravedlniť sa. Zároveň buďte k dispozícii na telefóne, e-mailu a online chate. Vynikajúca komunikácia je jedným zo základných stavebných kameňov fungujúceho CRM.